-پاسخ آیت الله سیستانی درباره لباس مشکی در محرم وصفر
-پاسخ آیت الله خامنه ای درباره افطار کردن با تربت امام حسین علیه السلام
-دست زدن همراه با شادي و خواندن و ذكر صلوات بر پيامبر اكرم و آل او(ص) درجشن هايي كه به مناسبت ايام ولادت ائمه(ص) و اعياد وحدت و مبعث برگزار مي شود چه حكمي دارد؟ اگر اين جشن ها در مكانهاي عبادت مانند مسجد و نمازخانه هاي ادارات و يا حسينيه ها برگزارشوند، حكم آنها چيست؟
-پاسخ آیت الله شبیری زنجانی درباره جشن عروسی در ماه محرم وصفر
-پاسخ آیت الله مکارم شیرازی درباره اصلاح و آرایش در ماه های محرم و صفر
-پاسخ آیت الله روحانی درباره جنگ عایشه با امیرالمؤمنین (علیه السلام) از همه گناهان بدتر بود
-پاسخ آیت الله جوادی آملی درباره نماز روز عید غدیر
-پاسخ آیت الله جوادی آملی درباره نماز عید غدیر
-پاسخ آیت الله حکیم در باره افضل بودن حضرت علی علیه السلام از بقیه ائمه وپیامبران
-پاسخ آیت الله وحید خراسانی درباره سیگار کشیدن در ماه رمضان

مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.

  کد مطلب:14629 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:7

1ـ من جواني هستم كه به دليل شهوت زياد نمي توانم استمناء خود را كنترل كنم و هر دليلي كه باعث اين عمل مي شود نمي توانم از آن روي گردانم و خيلي هم توبه كرده ام اما موفق به ترك آن نشده ام حال از شما انتظار دارم به طور كامل و جامع و واضح مرا راهنمايي فرماييد تا از اين عمل زشت فاصله بگيرم
پسر نوجوانم! در مورد مشكل شما بايد چندين فاكتور را بررسي كرد.
1ـ شما 15 سال داريد يعني شروع و آغاز فعاليت هورمونهاي جنسي در بدنت كه آن هم منافع زيادي براي شما دارد كه از جمله به رشد سريع بدنت، رشد ثانويه جنسي، اندام و قيافه ات كاملا مردانه مي شود، در تصميم گيريهايت محكم تر و متين تر رفتار مي كني، در مورد سختي هاي زندگي كه باعث رشدت هست مردانه قدم مي گذاري، …
پس هورمونهاي جنسي فعال است، اما شما فقط به يك مورد آن ، آن هم از راه ناقص و پر مشكل رجوع كردي كه پيامدهاي خوبي برايت نخواهد داشت.
پسرم تا نوزاد دندان شيري درآورد كه به او غذا نمي دهيم بلكه اندك اندك تا بدنش توانايي سازگاري را داشته باشد. با اينكه دندان نوزاد مي خارد او را اذيت مي كند آيا ما مي توانيم با يك قطعه سنگ سفت دندان او را بخارانيم، جز اينكه دندانش مستهلك شود چيز ديگري عايدش نخواهد شد.
شما استمناء مي كني علي الظاهر لذت مي بري اما مي داني انرژي جنسي محدود است و پس از مدتي از بين مي رود و تو شايد سالهاي ديگري سالهاي بيشماري عمر كني اما ديگر لذتي از عمر جنسي خود نبري.
مي داني با اين كار هورمونهاي جنسي خود را ضعيف مي كني، اسپرم هاي تو ضعيف و نالايق خواهند شد و در آينده كه ازدواج كني امكان اين كه بچه هاي ضعيف و ناكارآمد داشته باشي زياد است.
استمناء چون در خفاست (و مي داني اشتباه است و گناه است)، اعتماد به نفس را از تو مي گيرد و كسي كه اعتماد به نفس نداشته باشد موجوديت انساني اش به خطر مي افتد و شخصيت او دچار مشكل مي شود. اما در باره تو:
دوستان خوبي( احتمالا) نداري، شايد بي دليل تحريك مي شوي، در خانواده دچار مشكل هستي، و به طور كلي از چيز يا چيزهايي در زندگي رنج مي بري كه همين رنج زياد تو باعث شده است كه به آلت خودت پناه ببري پس به يك مشاور مراجعه كن و رنجت را خارج كن ديگر نيازي به استمناء نخواهي داشت حتما به يك روان شناس يا مشاور مراجعه كن.

مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.